Wednesday, December 21, 2011

meluat

tadi berblogwalking setelah lama tak berblogwalking ^_^. entri ni pasal rumusan apa aku blogwalking tadi dan apa yang aku tengok berlaku disekeliling aku. aku tak suka la blogger yang suka letak gambar jelir-jelir lidah ni. bukan blogger je la, sesape je la kalau amik gambar jelir-jelir lidah ni, kompem aku meluat. menyampah dan yang sewaktu dengannya.

yang aku perhatikan, memang budak-budak remaja dan budak-budak sekolah la yang gemar amik gambar macam tu. selalunya pempuan la. bajet comel la kot amik gambar cenggitu. padahal buruk ya ampun. dah la tu, jelir-jelir lidah, buat muka aksi lucah. macam harammm aje. kui kui kui.

ok itu aje. jangan ada yang sentap dengan entri aku ni ye.

sekian.

1 comment:

mRs.fAriDnAnA said...

btl2...smela kite pun meluat sgt kalau ternampak gambar camtu...geli pun ada...terokla bdk2 skrg...minta dijauhkanla blaku pd anak2 kite kan...

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails