Monday, December 12, 2011

'pembantu rumah' yang cute


Bertuahnye skang ni. sebab ada 'pembantu' yang suka 'mengemas'. aku dah kemas rumah lepas tu mesti pembantu aku 'kemas' rumah lagi. owh...bertambah 'ceria' dan 'cantik' lah rumah sejak ada 'pembantu ' ni.

aku nak perkenalkan 'pembantu rumah' cute miut kat rumah aku skang ni.

 dalam banyak-banyak tempat dalam rumah, ni ruang favourite dia untuk 'mengemas.'

 sehari ada 10 kali aku kemas balik cd-cd ni. tapi tak lama lepas tu si kecik ni 'kemas' balik. penyudahnya aku biarkan aje. lagi kite kemas, lagi dia 'kemas'. suka ati la Arissa. asalkan ko bahagia. huhuhu. 

 skang dah pandai tolak pintu kabinet tv ni. tu pasal rajin sangat dia 'mengemas' dalam tu.

muka ceria Arissa dapat tolong mak dia 'mengemas'.

2 comments:

Chekpid said...

kemas mlm je dear, lps dia tido, nk lg rajin, tiap2 hujung minggu jer :p. Anak dara mmg rajin mengemas.

wildcutecat said...

huhuhu. agak susah nak kemas lepas dia tido sebab selalunya mak dah lelap dulu. dia dah tido siang, dah pukul 1 pagi pun belum nak tido lagi.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails