Tuesday, April 20, 2010

mesin penimbang yang jujur

gilo tekojut eden. dah dekat 2 bulan aku tak timbang berat badan.

aku just menjalani kehidupan seperti biasa je. time keje g keje.

time balik keje, balik keje. time makan g makan.

time cuti atau time ada kelapangan g jenjalan atau lepak-lepak.

time tido aku tido. semuanya macam biasa.


tapi time lunch tadi aku timbang berat badan.

huhuhhu. macam tak percaya. tapi angka itulah yang tertera kat mesin penimbang tu.

haruskah aku bergembira? atau haruskah aku menangis dengan angka yang tertera itu?

apakah angka yang tertera? biarlah hanya aku, dia dan mesin tu saja yang tahu.

terima kasih mesin penimbang kerana paparkan angka itu dengan jujur tanpa berselindung.

haruskah aku tertawa dalam tangisan atau menangis dalam tawa melihat angka itu?

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails