Friday, April 9, 2010

My Best Birthday Ever: Thanks UPTM

Aku sangat terharu hari ni (8 April 2010). mula-mula pagi tu kat Bilik Sri Merbau Hotel Klana Resort, Seremban kawan-kawan satu opis wish birthday kat aku beramai-ramai. lepas tu aku terima pulak kad birthday yang ditandatangani oleh kawan-kawan seUPTM. Ntah bila masa dorang sign kad tu beramai-ramai, aku pun tak tahu. thanks sangat-sangat pada semua. aku betul-betul terharu. semua ni 1st time untuk aku. 1st time dalam hidup aku, lebih dari 8 orang wish besday kat aku. untuk pengetahuan....aku ni low profile orangnya. tak glamer... orang pun tak perasan aku ni wujud. huhuhuu








4 comments:

mekchu said...

uuooo.. ada bibir di situ.. siapa punya lipstik yg jadi mangsa tu??

Capo Grande said...

seems like somebody has mark his territory...

wildcutecat said...

patut a rasa ada kesan lipstik kat pipi semalam...

Capo Grande said...

that's urs syg...huhu...

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails