Monday, November 21, 2011

skodeng sama dia

waktu tido aku skang memang tak menentu. semuanya bergantung kat Arissa. kalau awal budak kecik ni tido, awal la mak dia tido. kalau lambat, lambat la mak dia tido. kadang-kadang mencecah pukul 3 pagi budak ni tak nak tido. kalau hari cuti takpe lagi. ni selalunya hari keje. kadang-kadang tu pukul 9 malam dia dah tido. tup tup pukul 10 malam dah jaga pastu terus segar bugar. owh...kalau macam ni memang pukul 2,3 pagi baru nak tido balik.

kadang-kadang aku memang terlelap walaupun Arissa belum tido. nak buat macammana, letih + mengantuk. kalau nasib baik, Arissa tak merayap masa mak dia tido. dia baring dan main-main kat sebelah je sampai tetido balik. kalau nasib tak baik, memang dia merayap. aku risau a sebab Arissa suka berdiri lepas tangan. kalau jatuh kat tempat yang aku tak buat perlindungan macam mano? huhuhu.

aku nak kongsi gambar yang aku snap masa aku pura-pura tido. nak tengok, mana dia pegi.  masa ni keadaan memang gelap. 1 lampu je terbukak kat ruang komputer. tapi kat sini nampak terang sebab flash. masa ni lebih kurang pukul 12.30 malam.

abis baju aku di selongkar dari dalam beg. 

 ni memang pemainan peberet Arissa. amik kain tutup kepala macam tu. pastu die gelak-gelak.

ooopss...dah sedar dirinya diskodeng.

terus pusing sebelah sana main henbeg aku pulak.

lepas amik gambar ni, terus amik arissa baringkan kat sebelah. dia nak merayau balik je aku pegang kaki dia. tak yah pegang kuat-kuat. pegang letak tangan kat kaki je, dia dah tau la tak bole merayau. so dia main kat situ je. tapi kalau aku dah telelap dan tangan tak pegang kaki...sekelip mata dia dah pegi merayau sorang-sorang. gelap pun jadi. tak tau takut langsung. *_*.

tah macam mana nak abiskan entri ni. sekian. huhuhuu.

2 comments:

Chekpid said...

agaknya dia dh puas tido siang, tu yg mlm payah nk tido.bab2 kena jg malam ni, terus rasa nak pakai rayban g opis. kalaulah boleyyyyyyyy

wildcutecat said...

itu la pasal. tido siang lama sangat, malam taknak tido. mata emak e dah jadi mata panda dah. hahaha.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails