Monday, July 4, 2011

dan pemenangnya ialah....

seperti yang aku janjikan dan seperti yang semua peserta contest nantikan...hari ini aku akan umumkan pemenang untuk contest wildcutecat 1st giveaway: your baby's laugh contest. kalau korang nak tahu, aku bukan juri ye. aku langsung tidak terlibat dalam pemilihan pemenang. aku telah lantik kakngah aku untuk menjadi juri. selepas aku compilekan semua peserta contest, aku serahkan semuanya kepada kakngah. dan semalam, kakngah dah bagi keputusan. jadi...aku akan umumkan ye. dup dap dup dap.... hehehe


sebelum tu...aku perkenalkan juri yang telah memilih pemenang. terima kasih diucapkan kerana sudi menjadi juri contest wildcutecat ni ^_-.

ini juri kite ^_^.

KEPUTUSAN

TEMPAT PERTAMA



TEMPAT KEDUA


TEMPAT KETIGA



4 HADIAH SAGUHATI






tahniah diucapkan kepada pemenang. diminta pemenang-pemenang untuk emelkan maklumat seperti nama penuh, alamat untuk pos hadiah dan juga no telefon (ni untuk isi kat borang poslaju). bagitau jugak nama anak ye. hantarkan ke emel wildcutecat@yahoo.com.


terima kasih kepada semua yang menyokong contest anjuran wildcutecat. korang memang jambuuuu la...^_^.
kepada yang tidak berjaya diharap jangan berkecil hati dan berputus asa. insyaallah wildcutecat akan anjurkan contest lagi ^_-.

14 comments:

Cikrosecute said...

Tahniah kepada semua pemenang...

CintaZulaikha said...

wahhhhhhhhhhh comey sgt. tahniah2

Kasih Ibu said...

tahniah kepada semua pemenang....=)

Unknown said...

waaaaa...tk menang :(...tahniah pada yang menang k!nanti buat contest lg yer!hehehehe

Rozie said...

Alhamdulillah Dania ada rezeki disitu... tq

Ummu Ukasyah said...

Tahniah kepada semua pemenang

Anonymous said...

alhamdulillah, tq yer.. dh send details :)

N i e Z a said...

comei2 sumenyer..tahniah utk sume pemenang...

Mama Zharfan said...

tq sbb sudi pilih my lil ariff as 1st prize winner

me dh email my details :)

Aleen Afifi said...

ohhh anak sy xmenang...

ohh kesian...

ok tahniah pd yg menang...ekekeke

mekchu said...

gambar mi-cah kat mana? tertinggal ehh...

mysweetkiddys craft said...

salam...Thankss...Alhamdulillahh..
saya dah hantar email..

eITA said...

alhamdulillah khalish menang saguhati...
ziyta dah send detail....

jasrine2 said...

Salam,
Alhamdulillah menang :)
Sy dah email details...

dah buat review pun kat sini http://nonaswc.blogspot.com/2011/07/we-win-contest.html

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails