Thursday, July 21, 2011

tak mengantuk di opis lagi

aku selalu letih-letih dan mengantuk kat opis. kalau malam tu tido lewat, maka akan lebih mengantuk dan kurang bertenaga la aku di opis. nak tido tapi tak boleh tido la sebab kat opis kan. kalau arissa tido awal, awal la aku tido. kalau tak lewat la tunggu sampai arissa tido kadang-kadang sampai pukul 2 pagi baru arissa nak tido.  selain tu pulak aku selalu bizi. kadang-kadang keje opis aku bawak balik rumah. menguruskan kedai online lagik, buat keje-keje lain lagi. memang penat.

aku tertarik nak cuba halagel minyak habbatus sauda yang kawan aku hani jual kat kedai online die. ni kawan baik aku masa keje kat damansara dulu. rindu kenangan pegi lunch sesama masa bujang-bujang dulu ^_^. sama-sama dapat baby selang sebulan ajo. hehehe.

banyak khasiat habbatus sauda ni, sebab tu aku tertarik nak cuba. boleh refer kat blog die ye. so, apa kesan lepas aku makan habbatus sauda ni? mula-mula takde effect. tapi lepas 2 minggu baru terasa perbezaannye. aku tak mengantuk kat opis lagi dan tak sepenat macam dulu.kiranya hari-hari pegi keje tu bertenaga la walaupun malam tu tido lewat. selain tu juga, habbatus sauda ni jugak sesuai untuk penjagaan kesihatan. harap-harap lepas ni jarang la aku demam dan pening kepala ^_-. hani, sila bagi diskaun kalau stok aku dah habis. hik hik hik.


so korang, kalau nak beli habbatus sauda ni, boleh klik sini.

hari ni terlupa nak makan habbatus sauda. agak-agak aku mengantuk tak kat opis hari ni? huhuhu.

1 comment:

Hani said...

hehehe... tq diba for the testimoni!!! :D

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails