Tuesday, June 5, 2012

aku di pagi yang ceria

mulai jun aku masuk opis pukul 7.30 pg - 4.30 petang. sebelum kawin dan sebelum beranak dulu aku memang masuk pukul 7.30 pg. cuma sebelum kawin aku keluar rumah pukul 6.15 pg - 6.20 pg dan dalam 6.30 pg - 6.45 aku dah sampai dah kat opis. biasanya pukul 6.30 -7.00 pagi tu aku sensorang je kat opis. tapi sejak pak guard bawah tu takutkan aku terus aku tido dalam keta bila aku sampai awal. pukul 7.10 - 7.15 pg baru aku keluar dari keta dan masuk opis. ekekekeke.

lepas dah kawin, selalu sampai opis sipi-sipi nak 7.30 pg dan ada juga terlewat. so...agak-agak sape punca kelewatan tu? ekekeke.

lepas dah beranak terus tukar, masuk opis 8.30 pg - 5.30 ptg sebab nak kena hantar arissa. sampai la Mei 2012. stat bulan jun ni, aku tukar 7.30 pg semula. tapi aku sorang je la. aku keluar awal dalam 6.40 pg - 6.45 pg sebab nak hantar arissa. setakat cuti sekolah ni perjalanan pagi ku memang lancar.


disebabkan aku sampai awal, maka aku pun dah sediakan stok breakfast di opis sebab pagi-pagi selalu lapa dan kafe belum ada makanan lagi. koko krunch dengan susu HL. susu peberet aku. suka sangat minum susu ni. hari tu try susu dutch lady low fat. rasanya sangat tak sedap. ada bau lembu. puiiiii!!! susu HL low fat jugak yang terbaikkkk! (* perasan tak kat kotak susu tu ada nama aku? ekekeke. sebab simpan dalam peti ais opis kan, haruslah ada nama ;-p)



sementara tunggu koko kruch ni lembut, update blog a. hihihi

semoga hari ni perjalanan hidup aku, dipenuhi bunga-bunga ceria ^_^.

sekian

1 comment:

Iyiana said...

insya Allah perjalanan hidup kita dipenuhi bunga-bunga ceria ^_^.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails