Wednesday, June 6, 2012

kompem gelak sakan



bila tengah stress atau tensen, sila tengok rancangan variety korea 'running man'. pasti hilang stress dan tension. kalau tak stress atau tension pun boleh layan jugak. kompem berbaloi-baloi. boleh gelak sakan disamping senaman mulut sekali sebab tak boleh henti tegelak. memang kelakar gile-gile ah. kalau kat astro aku tak tau channel berapa sebab aku tengok yang dah didownload.

tau wujudnya rancangan ni masa kursus yang panjang hari tu. roomate aku duk gelak-gelak tengok kat notebook dia. aku pun tanya a cite apa die tengok sampai gelak macam tu sekali? terus dia copykan kat netbook aku beberapa episod dan dia kata kelakar sangat. aku pun layan a episod 1. memang kompem, sakit perut aku tegelak-gelak. itu baru episod 1 dah tegelak-gelak sampai sakit perut. tengok episod yang seterusnya dan seterusnya lagi kelakar. hahahaha. memang tak  boleh blah kelakar tengok perangai dorang dalam running man tersebut. terus mintak copy episod lain-lain pulak. kenapa industri hiburan kat malaysia tak pernah terfikir buat rancangan macam tu ye?


* malam tadi pun layan running man kat netbook. gile kelakar. episod paling kelakar aku rasa setakat yang aku dah tengok ni.


sekian.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails