Tuesday, June 19, 2012

setelah 2 tahun lebih sket, akhirnya aku kembali ke sini

dari kiri: mimi, nurin, lida n arissa

hari sabtu hari tu aku bawak arissa mandi kolam renang kat stadium paroi. masa balik kursus hujung bulan 5 haritu, aku, encik capo dan arissa singgah kat dataran pahlawan melaka. beli baju renang arissa ni kat brand outlet dataran pahlawan tu la. bila dah beli baju renang ni, takkan nak buat hiasan lak. kena la bawak arissa mandi kolam.

aku ajak lida@mak uda arissa, mimi dan nurin skali. ramai-ramai baru syok. kalau aku berdua dengan arissa tak berapa best. encik capo tak ikut pun. mula-mula niat dihati aku ni nak teman arissa mandi kolam je kat kolam budak-budak. so aku memang tak bawak baju spare untuk aku. sebelum pegi kolam tu aku singgah kat pacific, beli pelampung kat lengan untuk arissa.


tapi bila lida, mimi dan nurin dah terjun dalam kolam dewasa (perempuan), terus hati aku menyesal tak bawak baju spare. sebelum kawin dulu tetiap minggu aku g berenang kat kolam renang paroi ni. so dah 2 tahun lebih aku tak berenang. arissa pulak taknak mandi kat kolam budak-budak. takut. tapi bila masukkan kkat dalam kolam renang dewasa (mak uda dia dukung a) terus taknak keluar. penyudahnya aku pun terjun sekali dalam kolam tu. tak boleh tahan lama tak berenang. nanti lupa skill berenang aku. ^_-

arissa pulak dah naik syok langsung taknak keluar kolam padahal jari kaki dan tangan dah kecut. dengan menggigil-gigilnya lagi. asal keluarkan dia je, arissa melalak kuat-kuat. aku tak berani la nak biar budak kecik berendam lama sangat. cukup 1 jam aku keluar dan bersiap dulu. pinjam baju mimi sebab mimi bawak baju lebih. ekekeke. bila aku dah bersiap, bertudung bagai, baru arissa nak keluar kolam.


seronok sangat mandi kolam renang sebab dah lama tak mandi. bertambah seronok sebab bawak anak @arissa. 2 tahun lebih dulu selalu tengok mak-mak bawak anak berenang. skang sampai giliran aku bawak anak pula berenang. malah berenang bersama-sama ^_^.

insyaallah seminggu sekali atau 2 minggu sekali akan bawak arissa berenang. nak ajar berenang dari kecik. emak e dah pertengahan 20 an baru nak pandai berenang. *_*.



* takde gambar mandi kat tengah sebab semua sibuk berendam ^_-. dapat amik gambar ni pun sebab ni sebelum aku buat keputusan untuk terjun sekali. ekekeke.

1 comment:

Iyiana said...

auw.. cekci la arissa..

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails