Friday, June 1, 2012

kami dan makan tak dapat dipisahkan

hari ni 1 jun 2012 besday kakngah aku. selamat hari lahir kepada mama arissa. 21 mei lepas pula besday kaktih dan anaknya helmi. selamat hari lahir kepada mereka. disebabkan besday yang dekat-dekat, makanya...kena makan banyak-banyak. sebab 26 mei lepas aku buat surprise makan-makan untuk kaktih, kakngah dan emak aku. besday dorang dekat-dekat. kaktih 21 mei, kakngah 1 jun dan emak aku 7 jun. jadinya aku gabungkan sambutan untuk kesemua mereka. kalau nak buat sorang-sorang memang tak larat a. huhuhu. sebenarnya anak buah aku helmi pun diraikan juga. aku memang selalu lupa besday budak ni walaupun besday sama dengan emak die. makan-makan yang simple saje. keluarga aje walaupun tak semua ada.

kek masa majlis besday 26 Mei 2012

shira, kaktih dan helmi - 26 Mei 2012

aku sangkakan dah sambutkan besday untuk 4 orang minggu lepas, takde makan-makan lagi. rupa-rupanya sempena besday kakngah hari ni, kaktih pulak buat surprise makan-makan. wahhhh...makan lagi *_*. perut sangat kenyang dengan makanan yang bermacam jenis. sehingga sate di depan mata pun aku pandang endah tak endah sebab terlampau kenyang.

kakngah dan emak (gambar masa besday takde. ni gambar kat melaka 5 Mei 2012 )

sangat seronok ada adik beradik macam kiteorang. besday je buat surprise makan. cuma sapa yang nak buat surprise tu je yang betukar-tukar. tapi konsep tetap sama. makannnnn sampai kenyang. setakat 1 jun ni je dah 5 kali makan-makan sempena besday. ni maksudnye makan-makan reramai kat rumah. yg ada kek dan pelbagai makanan.

1. besday arissa (2 Jan)
2. besday lida (27 Jan)
3. besday aku (8 April)
4. besday kaktih, helmi, kakngah, emak (21 Mei, 21 Mei, 1 Jun, 7 Jun)
5. besday kakngah (1 Jun).

arip n arissa - 26 Mei 2012
aku suspek, besday mak aku 7 Jun ni pun akan ada buat makan-makan lagi walaupun aku dah gabungkan majlis besday dorang 26 Mei hari tu. so, besedia la kosongkan perut hari tu.

aku yang terkini. nampak kurus pulak. ni yang nak suke ni. ahakz. - 1 Jun 2012

kiteorang sambut menyambut besday untuk adik beradik pempuan je. yang lelaki...tak penah rasanya. ahakz. yang paling best sekali sambutan besday aku pada tahun 2008 . sebab aku buat kat hotel Bayu Beach Resort kat PD. Jemputan ialah emak, adik beradik dan anak masing-masing. memang success dan sangat seronok walaupun aku sendiri yang surprisekan diri sendiri. bila agaknya nak buat macam tu lagi?

hmmmm...

sekian...^_^

2 comments:

Hani said...

wei... cemana ko boleh kurus nih??? huhu...aku kegemukans!!! :(

wildcutecat said...

hihi. tak kurus pun a. mungkin posing aku yang membuatkan aku nampak kurus. padahal gemoks lagi ni. *_*

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails