Friday, June 1, 2012

gambar dan kenangan

masih ingin cerita pasal kursus aku yang panjang hari tu ^_-.

sepanjang kursus, tak pernah sekalipun aku menggunakan kamera henset untuk begambar kecuali amik gambar soalan assigment *_*.  oleh itu, memang tiada gambar dari henset aku untuk dikongsikan di dalam entri ni. tapi nasib baik ada gambar dari peserta kursus yang suka mengamik gambar.kalau tak, memang takkan ado gambar aku. hahaha

aku dan ahli kumpulan.
gambar di atas ialah pada hari kemerdekaan, iaitu hari akhir kursus iaitu 24 Mei 2012 yang lalu.
owh..damm. aku sangat gemoks!!! bagaimana aku yang kurus keding dulu boleh bertukar jadi gemuk begini???Tidakkkk!!! Marie France hanya mampu membantu sekejap ajo. lepas tu naik balik. *_*. disebabkan inilah aku tak suka begambar skang. aku sangat tak suka tengok gambar sendiri sebab gemoks.

tapi disebabkan entri khas untuk kursus dan demi mengabadikan kenangan bersama kawan-kawan baru yang entah akan contact atau jumpa lagi ke tak, maka aku letak jua gambar yang ada aku yang gemoks ini. hahaha.

ok, tu saja. sekian ^_^

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails