Tuesday, August 20, 2013

kisah gam dan punk

aku tak tahulah orang lain macammana, tapi aku cukup menyampah tengok orang begambar buat muka macam gam n punk ni. tau tak muka gam n punk tu cane? maksudnya suka begambar buat mulut itik, buat muka budget comel padahal hazab dan macam-macam lagi lah memek muka yang macam haramjadah ni. kalau begambar elok-elok tak boleh ek?

kat dalam fb aku, kalau ada je friends list aku yang suka upload gambar gam n punk camtu memang aku terus unfriend je. dari sakit mata tengoknye baik aku terus unfriend.

gam n punk - gam n punk


* luahan sebab tertengok gambar-gambar gam punk kawan-kawan di fb.



maafkan lah bahasa aku. bila aku tengah taip entri dalam keadaan meluat atau marah...begini la hasil penulisannya.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails