Thursday, August 15, 2013

suka sebab tak melekap




sejak aku jumpa inner magic, aku sudah jatuh hati dan berpaling dari tudung awning. seperti mana aku jumpa tudung awning lalu meninggalkan tudung bawal.

inner ni anak tudung yang melekap kat kepala/dahi tu yang skang ramai orang pakai. cuma beza inner ni dengan inner lain, ialah inner ni tak melekap kat kepala/dahi. jadi sesuai lah aku memakainya. sebab tu nama dia magic. inner ni sesuai pakai dengan shawl dan tudung syria. bila pakai je...

tak melekap pun di kepala/dahi. hihhi. malah boleh tajam-tajam kan muncung dia. jadi takde lah muka nampak bulat aje.

percubaan pertama pakai inner magic. success! tak melekap di kepala/dahi. (dah lama tak amik gamba sendri. demi nak test inner magic, terpaksa la amik)

start beli kat kedai online inner magic kat facebook masa bulan puasa hari tu berdasarkan jaminan penjual bahawa inner ni tak melekap kat kepala/dahi. bila dah beli dan cuba, memang jatuh hati lalu beli dan beli lagi. kalau beli online ni rugi lah kalau beli satu-satu sebab nak bayar postage. maka sekali beli tu aku terus beli 5. so sehingga hari selasa lepas dah 3 kali aku beli. sekali beli = 5. oh ya, harga inner ni RM10 satu.

pakai inner magic juga  masa raya  hari tu

oleh itu, skang aku lebih senang mengenakan shawl dan inner magic bila nak pegi kerja atau keluar mana-mana. buat masa ni tudung awning berehat dulu. nanti bila dah rindu, baru pakai balik. ngeeee ;-).

hari-hari pakai inner magic ajo skang



sekian

2 comments:

mekchu said...

a ahh ada beli 5 helai masa puasa.. best. nnti kita pakai sama2 ehh :)

wildcutecat said...

mekchu pun beli kat situ gak eh. ok ok. mari pakai sama-sama pegi opis ^_^

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails