Friday, June 10, 2011

nak taip tajuk pun seram

geram, seram, takut, benci, menyampah! semua perasaan ni jadi satu dalam diri aku skang. masa tengah taip entri ni pun masih terasa keseriauannye.

alkisahnya pagi tadi masa sampai opis, aku turun dari keta dulu sementara encik capo pegi paking keta. so, macam biasa, aku pun terus je la jalan masuk bangunan dan pergi tunggu lif. demmit! lif baru je naik. so, terpaksa la aku tunggu lif turun semula sambil asik tengok jam. sempat tak punch card. nak berlari naik tangga macam semalam, hari ni serius aku tak larat sebab tengah kebulur. so, aku pun tunggu la lif sensorang. ada 3,4 minit lagi...so sempat nak punch card kalau naik lif.

tetiba ada orang lelaki tunggu lif jugak belakang aku. aku buat donno je la sebab bukan aku kenal pun.tapi bukan staff la kot sebab dia pakai tshirt kuning. bila pintu lif terbukak, tetiba lelaki tu bersiul-siul lak. aku memang menyampah betul kalau dengar orang bersiul-siul ni. aku rasa macam siot je orang yang suka bersiul-siul ni. tapi aku tak pedulik la. aku tau, aku nak sampai tingkat 3 cepat.

masuk-masuk lif je aku terus berdiri depan button lif tu. tapi takde la rapat sampai melekat aku kat dinding lif tu. huhuu. lelaki bongok yang bersiul-siul ni pun masuk sambil tak henti2 bersiul2 ntah lagu apa. aku panggil die bongok sebab dia bersiul2. kan aku kata aku tak suka dengar orang bersiul-siul. tak kisah la lagu apa pun asalkan bersiul.

aku dengan lelaki bongok ni je dalam lif. aku takde la pikir apa-apa pun. pastu kan. lelaki demmit ni berdiri rapat sangat dengan aku kat belakang aku. aku dah semacam dah ni. lif punya la besar dia boleh berdiri rerapat kat belakang aku. tapi tak kena la. eeeeee...bullshit demmit wtf! huhuhu. pastu kan, dia nak tekan button lif tingkat 4, macam saje je rerapat lagi dengan aku. aku dah stat menggigil dan pikir bukan-bukan dah ni. lelaki bodoh ni nak raba aku ke wei???? waaaaa........aku dah takut sangat.

pastu kan, sebab dia terlalu rapat dah dengan aku, aku pun menyenget la badan aku macam bagi warning 'ape hal ko nih? berdiri jauh sket boleh tak????' waaaaaaaaaaaa..tapi dalam hati je la aku cakap cuma gerak badan je aku macam tunjuk aku marah. pastu dia paham kot, terus die undur kat dinding belakang lif sambil tak sudah2 bersiul-siul macam syaitan. huhuhu. masa aku macam marah (guna gerak badan aku), aku tak berani pandang muka die wei. tapi kepala aku menoleh la kat dia sambil aku buat muka masam ke muka marah, tah la. muka takut pun ada gak kot. aku takut nak pandang sebab takut dia hembus kat aku, terus aku kena pukau. tak pasal-pasal aku bagi dia duit tak pun g ikut dia pulak. waaaaaaaaaaaaa....seram tau bila pikir. lif pulak terasa lambatnye nak sampai tingkat 3. dalam kepala aku tak abis-abis pikir dia keluarkan pisau ugut aku ke. tangan aku dah pegang henbeg kuat-kuat dah ni dengan posisi menyiku lelaki bongok tu kalau dia buat apa-apa kat aku. dalam hati dah kecut gile wei. luar je aku buat2 berani.

sampai je tingkat 3 aku terus keluar dan pegang henbeg kuat-kuat. tak menoleh-noleh lagi dah. lega aku selamat keluar dari lif. wtf punya lelaki bodoh! pagi2 dah buat aku seram dan menggigil. trauma aku naik lif sensorang dengan orang yang aku tak kenal lagi wei. trauma kelawar masuk rumah tak hilang lagi, skang trauma naik lif sensorang pulak. waaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

so, pasni...jangan harap aku nak naik lif kalau hanya ada aku dan lelaki2 demmit yang aku tak kenal. naik tangga la aku pas ni. bia la punch card aku merah, janji aku tak naik lif sensoarang dengan lelaki demmit lagik. tapi...macam mana kalau ada orang jahat kat tangga pulak? haruskah aku bawak payung terjun? *_*.


to my laling, be my shadow okay.

5 comments:

Nisa_Hardzir said...

asal akk x jenggil mate jerk..perh klu nisa mmg mamat tu da kne siku...
len kali berhati2 ye :)

wildcutecat said...

huhuu. ntah la. masa tu tengah takut. tau nak keuar jek. tak bole pikir benda lain.

Capo Grande said...

ermm ermm shadow...ok...

Anonymous said...

alamak ngeri nye... kalau zr sure dh kepit beg kuat2, pehtu sure berpeluh2 tahan takut.. xpun kuorkan hp wat2 sms huby..

emm aci jgk bwk payug, senang nak hentak dia balik

salam kenalan dr fazilzurakil... jom tgk fazurybeuteq.blogspot.com

wildcutecat said...

fazilzura: salam perkenalan jugak

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails