Wednesday, June 1, 2011

happy besday mama arissa

hadiah besday untukmu. huhuhu

 " happy besday to u. happy besday to u. happy besday to mama. happy besday to u" --> nyanyian arissa untuk mama dia. ^_-

mama yang dimaksudkan adalah bukan aku. aku adalah mak arissa. mama yang dimaksudkan adalah kakngah aku yang memang mesra dipanggil mama oleh anak-anak beliau dan anak-anak buah termasuk la arissa (bila dah bole becakap nanti la).

ini ialah kakngah

so, hari ni 1 Jun 2011 adalah hari lahir kakngah aku. hari lahir yang keberapa tahun, biarlah rahsia. nanti ada yang kena hempuk kalau aku bagitau kat sini bila jumpa nanti. huhuhuhu.

so dikesempatan ini ingin aku mengucapkan selamat hari lahir dan semoga panjang umur (ayat standard lagik). segala jasa-jasamu dikenang.so, bila jamuan besday nye? huhuhu

ni hadiah besday untuk kaktih. entri hari tu lupa nak letak. huhuhu

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails