Thursday, June 30, 2011

pengumuman untuk contest

mule-mule nak cakap...


ampunnnn.....


sebabnye....


saya nak minta maaf kepada semua yang join contest wildcutecat 1st giveaway: your baby's laugh contest sebab keputusan tak dapat nak diumumkan hari ni atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. keputusan akan diumumkan pada hari isnin 4 Julai. minta maaf banyak2 ye.

terima kasih kepada yang join contest saya. disebabkan ramai yang join, maka saya akan tambah hadiah iaitu ada 4 hadiah saguhati. kepada yang tertanya-tanye kenapa detail kat gambar anak masing-masing ada yang full ada yang ada nama je, sebabnya ada beberapa blog yang tak benarkan saya copy detail tersebut. makanya, saya yang kemalasan untuk menaip semula butir-butir tersebut, hanya letak nama sahaja.

lagi pun, saya hanya perlukan gambar, nama anak dan url blog sahaja untuk umumkan pemenang nanti. lain-lain detail tu untuk rujukan saya sahaja ^_^.

kepada ada yang saya tertinggal nak upload gambar, mintak mahap banyak-banyak ye sebab 70++ gambar yang perlu saya edit dan upload, sampai tak sedar ada yang tercicir. mintak maaf ye.

8 comments:

Unknown said...

its ok....:-)

Chekpid said...

xper..xper...take ur time :)

~MAWAR~ said...

takpe sis,kami faham..=)

CintaZulaikha said...

tak apa, no hal lah

♥CeR!TeR@ CiNtA f@!sha♥ said...

as salam..xapa2..take ur time dear...tq sesangat yer...

mrspuex said...

nevermind..pilih slow2 k..:D

Unknown said...

hehehe..tkpe..kami menanti dengan penuh kesabaran..smlm MC...pagi ni cepat on pc..bukak wildcutecat..hehehhe..tkpe...tungguuuuuuu!

N i e Z a said...

hehehhe..ok..xpe2..sabar menunggu...

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails