Wednesday, June 22, 2011

Sakit puyut

Huhu. Hr ni aku mc. Dari semalam sakit perut. Bukan sakit perut nak ke tandas, tp perut rasa mengeras pastu sakit sangat. Nak makan pun tak boleh.

Semalam makan 3 sudu megi goreng je dengan 2 biji kuih masa meeting. Pastu tak makan apa2 lagi sebab bila makan je sakit perut jadi berganda2.

Mlm tadi menggigil2 nak demam + sakit perut. Nasib baik arissa tido awal sket malam tadi. So, aku pun bole tido awal sebab tak sihat sangat. Pagi ni terjaga pukul 6 pagi, ingatkan perut dah ok. Tapi...terjaga je terus perut mengeras-ngeras. Badan pun panas. So, aku mc je a hari ni. Semalam sakit2 pun aku datang keje tapi aku yang terseksa. Huhuhu. Hari ni nak rehat. Tak makan ape-ape pun lagi ni. Lapa...tapi perut sakit *_*.

Arissa pun dah bangun. Bukak chanel baby tv 618, memang leka die tgk tv.

~ send via wild d' xperia arc ~

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails