Thursday, September 8, 2011

kini berwajah baru

blog wildcutecat kini telah berwajah baru sejak hari jumaat (2/9/2011). gambar background aku google. header plak aku design sendiri. aku ni cepat bosan. apa aje la...aku memang cepat bosan. buat keje yang sama dan keje tempat yang sama dalam tempoh yang lama pun aku bosan jugak. huhuhu. macam skang. huhuhuhu.

berbalik kepada header... mula-mula aku ingat nak upah orang designkan sebab macam malas + takde idea nak design. tapi nak jugak tukar header dan background baru. tapi...macam biasa la...aku cuba jugak la design sendiri. mula-mula pikir nak tema apa dulu. macam yang sebelum ni aku nak tema bubble. tapi skang tak tau lagi tema apa. cuma terpikir nak kaler pink + kelabu jek.  seterusnya pilih gambar, susun atur dan macam-macam lagi la. bila dah siap tapi tak puas hati, ubah balik. macam tu la empat lima kali sampai la aku puas hati. lepas tu terus tukar. ^_^. aku amik masa untuk design + pilih background dan testing, lebih kurang dalam satu jam setengah. lama jugak ye. kalau orang dah pro...5 minit dah siap kot. huhuhu.

so...enjoy la ye blog wildcutecat yang berwajah baru ni ^_-.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails