Wednesday, November 13, 2013

Tak rindu mak pun

Malam tadi dah sampai rumah lepas balik dari kuala terengganu sebab berkursus, terus berlari pegi toilet. Bayangkan 8-9 jam perjalanan aku tak membuang air kecil. Sebabnya aku minum air 100 plus je supaya aku tak cepat tekencing. Malas nak singgah tandas awam atau tandas kat stesen minyak ni sebab kadang kadang kotor sangat tak selesa nak membuang. Tapi kalau dah terdesak belasah je lah kan. Lepas dah sampai rumah kenalah ganti minum air kosong banyak-banyak.

Lepas keluar toilet kat dalam bilik, arissa pun datang sambil sorok sesuatu kat belakang dia.

Arissa: mak tengok ni ada apa kat blakang aisa.

Aku: apa tu?

Lepas tu arissa sengetkan badan dia sket tapi tangan masih dibelakang. Aku pun nampak la apa dia sorok.

Arissa: aisa sorok tipon mak kek blakang aisa.

Masa aku masuk masuk rumah tadi terus letak henpon atas rak tv dan berlari pegi toilet.

Arissa: boleh tak main game kat tipon mak.

Aku: main la arissa. Arissa tak rindu mak ke? Arissa rindu tipon mak je ke sbb dah 3 hari tak dapat main game?

Arissa: aah. Aisa rindu tipon mak je. Aisa nak main game.

Aku: ..................

Tsk tsk tsk. ;-(

Saba je la. Henpon aku yang dikejarnya dulu. Lepas tu naik atas katil mengadap game kat henpon aku sampai telelap.  Bertuah punya anak.

2 comments:

Iyiana said...

Cer try ari ni tanya..
Aisa sayang mak ker.. aisa sayang tipon mak?
mane la tau ada perubahan..

wildcutecat said...

Takyah tanya sbb dia bangun tido pagi tadi baru layan emak dia elok2. Nanti akak citer detail dalam entri

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails