Thursday, November 14, 2013

i remember you


sekarang ni aku tengah baca novel kat gambar atas ni. Sebelum ni aku baca novel the mall.  baru abis bace malam balik dari kuala terengganu hari tu. novel bahasa inggeris paling sekejap aku baca iaitu ambil masa sebulan lebih je. sebelum ni berbulan-bulan malah amik masa setahun pun ada. sebab bukan baca hari-hari. bila ada masa betul-betul terluang je baru dapat baca. tapi disebabkan novel the mall ni best maka aku gigih mencuri masa nak habiskan sebab tak sabar nak tahu ending. sebab aku bukan jenis akan selak ending dulu baru start baca atau bukan jenis yang baca separuh lepas tu baca ending kemudian sambung baca tengah-tengah balik. aku mesti baca dari awal hingga mukasurat terakhir novel tu. barulah nikmat membaca tu ada. ^_^.

aku beli novel i remember you ni mestilah sebab novel ni seram. ni berdasarkan sinopsis kat belakang buku dan komen kat depan buku ni lah. seperti biasa aku tak suka baca novel romantik baik bahasa melayu mahupun bahasa inggeris. nasib baik aku tak layan novel love you mr arrogant. kalau tak mesti aku jatuh cinta dengan watak irham. masa tu mesti aku imagine sendiri muka irham tu camne. aku cuma layan kat tv3 tu je. tapi.....tengok kat tv3, terus jatuh cinta jugak dengan watak irham dan si empunya diri. ngeeee...;-p.

berbalik kepada novel i remember you, disebabkan cerita ni katanya seram sangat maka aku membaca dengan sangat laju. maksudnya bukan aku skip mukasurat. tapi aku mencuri masa untuk membaca sehingga aku rasa perlu berhenti. arissa pun leka main game kan. aku pun leka a baca novel. harap-harap boleh abiskan baca novel ni dalam masa 2 minggu atau lagi cepat lagi bagus. novel seram dan pembunuhan bahasa inggeris bersusun dah aku beli cuma menunggu giliran untuk dibaca je.


sekian. ;-)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails