Friday, September 20, 2013

aku sudah bebas...bebas...bebas....



 baca tajuk macam nada johan dalam lawak ke der 1. ngeeee.

aku kini sudah bebas. sudah sebulan lebih aku berjaya membebaskan diri. walaupun pada mulanya sukar, tapi lama-lama dah tak rasa apa. seolah-olah aku tak pernah terperangkap sebelum ni.

aku sudah bebas dari CANDY CRUSH!!!!

Yahooooooooooo....

sejak sebulan yang lebih aku sudah kurang bermain candy crush seterusnya terus berhenti main. 

kini aku tak perlu nak mencarut atau memaki lagi setiap kali tak lepas level. kurang dah dosa aku sket. aku jugak tak perlu tertunggu-tunggu nyawa di topup setiap setengah jam. tak perlu juga menagih nyawa kepada kawan-kawan fb yang sudi bagi nyawa dan unlock level. bateri telefon pun turut jimat sebab dah takde aktiviti bermain candy crush selama berjam-jam lagi.

aku berhenti main dilevel 348 kot kalau tak silap. dah sebulan lebih tak main, jadi dah tak berapa ingat. kepada kawan-kawan yang minta nyawa atau minta aku unlock kan level tetapi tiada balasan dari aku, minta maaf sangat sebab aku bukan kedekut tetapi memang dah tak bukak candy crush lagi. semalam ada terbukak sekejap tu pun sebab kesian kepada kawan-kawan yang minta nyawa dan unlock level.

indahnya rasa hidup sejak dah terlepas dari perangkap candy crush......

lepas ni game apakah yang bakal buat aku ketagih lagi?
sebelum ni game birzzle, lepas tu candy crush. next???

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails