Monday, September 16, 2013

kalau aku kaya................



dulu-dulu aku selalu berangan nak jadi kaya. lepas tu dah lama lupa akan angan-angan tu. tiba-tiba....anganan lalu mula mengusik jiwa.....

mungkin sebab baru dengar lagu kalau aku kaya nyanyian altimet dan awi rafael?



kalau aku kaya....

 aku tak nak kereta seperti ini







aku mahu kereta ini

atau sekurang-kurangnya kereta ini





tapi...aku masih akan sayangkan kereta aku yang sekarang ini.



kalau aku kaya...


aku tak mahu rumah seperti ini


banglo


cukuplah rumah seperti ini

semi d single storey


aku bukan nak jadi kaya seperti T.Ananda Krishnan atau Tan Sri Syed Mokhtar Albukhary atau seperti Siti Nurhaliza....cukuplah aku memiliki apa yang aku nak seperti di atas, bebas dari segala hutang dan mampu memiliki apa yang aku mahu beli. huhuhuhu.


tiba-tiba rasa sedih.............



;-(

.
.
.
.
.


T_T








No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails