Thursday, June 17, 2010

antara php dan messi

baru le lepas abis tengok world cup, argentina lawan korea. bukan tengok kat rumah. tapi kat opis.
sebenarnya aku tak tau pun argentina ada game hari ni. terlampau sibuk sampai terlupa nak tengok jadual argentina.

Argentina vs Korea Selatan (4-1)

aku stayback kat opis sebab ada keje nak buat. tengah buat sistem guna php. bayangkanlah dari pagi tadi aku mengadap php dekat pukul 5 petang baru dapat siap 1 form. terkial-kial aku nak guna php ni. bukan apa, last aku guna php tahun 2004 buat projek untuk  kelas Sistem Bantuan Keputusan. sejak tu sampailah semalam, aku memang tak pernah mengadap php lagi.

aku keje dulu pun guna vb.net, asp.net dan oracle. so, memang apa-apa pasal php takde dalam kepala otak aku. tapi kira ok la, sehingga pukul 7.30 malam tadi aku dah dapat buat 10 form guna php. huhhu. tapi form simple je la. just nak insert data dalam database je. pastu nak design je dah berjam-jam. nak fahamkan css, coding, ntah apa-apa tah. sampai skang aku blur lagi. takpe-takpe, buat sket-sket dulu. lama-lama fahamlah.

coding php

tapi kerja-kerja aku terpaksa aku tinggalkan kejap untuk beri tumpuan kepada messi dan teamnya. cayalah argentina...4-1 tu. nasib baik kat opis ada tv dan astro. dapatlah tengok live. tengok siaran tertunda tak best.
tapi kan...bila dah benti wat keje, nak sambung balik...agak payahlah. perut lapa McD pulak ni. huhuhu.
pukul berapa balik agaknya malam ni. adakah pukul 3 pagi macam hari tu? huhuhu.


messi ku....






mmm...messi tu comel kan? ^_^. hahaha...tetibe.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails