Sunday, June 27, 2010

wild dulu wild skang

tensen betul lah bila tengok muka sendiri kat cermin skang. dulu...kulit muka aku licin je. jerawat pun segan nak tumbuh. kalau ada yang terlepas pun, 1,2 je. lepas tu elok dah. kiranya dalam setahun, 2,3 kali je jerawat tumbuh. tapi sejak 2 3 menjak ni....tak segan silu langsung jerawat ni nak tumbuh kat muka aku. dah la tu, yang sedia ada pun tak hilang lagi, muncul lak yang baru. dah pakai oxy n ubat jerawat lain pon tak hilang-hilang. menci! menci! menci!

selain dari tu, aku jugak bertambah-tambah berisinya. senang cakap, betambah gemok.


dulu selalu je orang tanya aku soklan macam ni:

"cantiknya kulit. licin je. pakai cream apa ek?"

"bersih la kulit muka ko. jeles aku"

"mak, bersihkan kulit akak tu. licin je. takde jerawat pun"

"kurusnya ko. ko tak makan ke?"

"badan slim macam ko mesti senang je nak beli bajukan"

"pewittt...cantiknya body" huhuhuhu

tapi sekarang:

"e eh. nape muka kau banyak jerawat skang?"

"eeee...banyaknya jerawat kat muka kau"

"asal muka kau teruk na skang ni? banyak e jerawat"

"gemoknye kau skang. macammana boleh gemok ni?"

"bia betul kau ni. mana pergi kau yang kurus dulu?"

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......................

takde la gemok mana pon aku. naik sket je berat aku...huhuu

yeke sket? lalalalalaa.........................

1 comment:

Unknown said...

Jerawat tu sebab pregnen kot dieb.... masa pregnen x period so darah kotor byk dlm bdn. Kazen aku lg dasyat... macam kena ckenpok muka masa pregnen... kesan jerawat bertompok2 hitam... besar2 lak tu... tapi pas bersalin ajaib nyer semua ilang..... licin bersih balik. Pasal yg satu lagi tu aku no komen... kalau ko x pregnen aku suggest ko ambi SIY. Aku dah reduce byk.... tp sebab ko pregnen aku rasa better ko makan makanan yg good quality.. Awal pregnency kan waktu berkembangan otak bayi... Pilih makanan yg ada khasiat DHA+ OMEGA ahhaha.. memandai je aku...

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails