Tuesday, June 1, 2010

melukakan diri sendiri

untuk pengetahuan, aku baru je elok dari demam selsema yang melanda diri ini sejak minggu lepas. tapi selsema tak elok sepenuhnya lagi. seperti kelaziman, setiap kali aku elok selsema, dalam hidung aku mesti berkudis. tak tahu la kenapa, memang macam ni sejak beberapa tahun lepas lagi.



masalahnya kat aku ialah, aku tak boleh menahan jari jemari aku dari mengopek kudis tersebut biarpun kudis tu dalam lubang hidung. hihihi. kalau ternampak jari aku tengah mengorek hidung tu jangan la cepat salah faham ye. aku masih mengekalkan ciri-ciri kesopanan untuk tidak mengorek hidung dikhalayak ramai. namun, apa yang aku buat ialah mengopek kudis betul-betul kat tepi lubang hidung belah kiri ni. huhuhu. sampai berdarah-darah kudis aku kopek. tu la bezanya antara kopek kudis dalam lubang hidung dan mengorek taik idung. wawawawa.

sekarang ni, aku tengah menderita pedih kat kudis yang aku kopek dalam hidung tadi. waaaaaaaaaaaaa...........mana tak pedih, sampai berdarah-darah aku kejekan. tak boleh tahan la. esok bila dah berkudis balik, kompem aku kopek lagi sampai la kudis tu dah tak de lagi. apo la buruk na perangai den ni.... tapi jangan risau ye. aku sentiasa basuh tangan, malah sentiasa bawak dettol instant hand sanitizer. huhuhu

la la la la la.....................

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails