Tuesday, June 15, 2010

sape yang memandai mandai tu?

siapakah gerangannya yang memandai-mandai guna emel aku untuk register akaun friendster?

aku memang dah lama ada akaun friendster sejak zaman utm lagi. dan emel yang aku guna untuk akaun friendster adalah emel lain.  cuma dah lama tak masuk frenster sebab kena block kat sini. lagipun rasa macam facebook lagi best dari frenster, so aku meninggalkan frenster. tapi bila terasa nak bukak, aku bukak gak frenster.



namun begitu....pagi ini aku cek emel, tiba-tiba ada emel dari frenster suh aku verify emel aku untuk teruskan registration frenster. jadi maknanya, ada ajnabi sedang cuba register frenster guna emel aku yang lagi satu. ntah siapa gerangan ajnabi tu dan apakah tujuan ia, aku sendiri tak tau. kalau aku tau, dah tentu aku dah tanya dia.

nampaknya bahaya juga ye bila orang tau emel kite ni. nak pulak orang tu berniat tak betul. nak menggunakan untuk tujuan apa tah. buat la emel sendiri. guna emel orang buat apa? oleh itu, sapa-sapa ada frenster dan kalau ada orang add guna emel aku, atau membuat apa-apa kenyataan menggunakan id aku, percayalah tu bukan aku. sebab aku dah lama tak masuk frenster.

walaumacam manapun, aku memang tak klik verify. tapi manalah tau, terlepas gak.

huh! susah betul kalau ada orang tak betul nih.


*ajnabi (ni bahasa hindustan) = orang tak dikenali / orang asing.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails