Thursday, June 3, 2010

somebody call 911

cane nak cakap a. tak de mood la. puas aku cari tapi tak jumpa. dalam henbeg, dalam laci. kali terakhir aku guna sebelum balik keje semalam. rasanya dah simpan dalam henbeg sebab jadi kewajipan aku untuk simpan dia dalam henbeg bila dah nak balik. sebab aku suka guna dia. mesti bawak ke mana-mana.



tapi skang aku nak pakai...cari-cari tak jumpa. bayangkan lah, sampai je opis kul 7 lebih tadi aku cari sampai skang tak jumpa. macam mana nak buat keje tanpa dia. sedangkan orang lain pinjam kejap pun mesti aku akan mintak balik lepas tu. sebab aku takut orang hilangkan. kalau hilang, kompem aku akan hangin dengan orang yang hilangkan benda tu. tapi skang....aku sendiri hilangkan. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...................

aku tak ingat mana aku letak. harap-harap aku jumpa la dia jap lagi. dah 4,5 kali aku selongkar henbeg tapi takde. ke ada sapa-sapa terpinjam semalam. rasanya takde. terus takde mood nak wat keje. dalam kepala asik refresh je kali terakhir aku pegang semalam.

mana pen hitam aku??? walaupun aku ada banyak pen lain, pen tu satu je aku selalu guna dan suka guna. tapi skang dah takde....macam mana ni??? aku dapat pen tu masa pegi kursus eKL kat hotel holiday villa kat subang jaya 17&18 hb 11 2009. ada cop MSC kat pen tu. sejak tu memang aku sentiasa guna pen tu. pen biasa je pon. kat kedai jual RM1.50 kot. tapi aku suka mata pen tu, dakwat dia. bila menulis rasa selesa dan best. kalau beli pen lain yang sama, tetap akan rasa lain. tiba-tiba rasa pening kepala...nak pitam memikirkan menulis tanpa pen hitam kesayangan aku tu.

pen hitam...kembali lah.....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails