Monday, June 28, 2010

memang macam ni ke?

dah tak larat nak g toilet hari ni. aku rasa setakat setengah hari ni dah lebih 10 kali aku g toilet. toilet kalau dekat takpe la jugak. sekejap-sekejap rasa nak terkencing. baru je balik dari toilet, baru nak duduk buat keje, dah rasa nak tekencing lagi. pegi la toilet balik. tu la keje aku hari-hari sejak dua menjak ni. nak kata minum air banyak, takde la sangat.



dah la toilet 1 kat hujung sana satu g kat tingkat bawah. penyudahnya gilir-gilir toilet aku pergi. lepas pegi yang kat hujung, aku g kat bawah lak. takde la orang perasan aku asik g toilet je. ni baru je balik dari toilet dah terasa nak kena pegi lagi ni. ponek den. muntah-muntah dah ok. last aku muntah seminggu lebih yang lepas. yang paling teruk penah aku kena. sebab dah la banyak gile, 4,5 kali lak tu dalam masa 1 minit. habis semua keluar. tak cukup keluar kat mulut, dia keluar kat lubang hidung. pedih gile. jijik tu satu hal lah. sakit perut menahannya dengan pening kepala nak pitamnya lepas tu. nasib baik skang dah tak teruk sangat g. kadang-kadang je rasa nak muntah.

selain daripada tu, mata aku selalu pedih dan berair je tetibe. apakah ada kaitan dengan apa yang berlaku kat aku skang ni? tak cukup dengan tu aku selalu sakit belakang dan sakit kaki. rasa macam terseliuh tapi bukan. tapi memang sakit gile bila sakit tu datang. memang macam ni ke kalau pregnant?

4 comments:

Capo Grande said...

ooo dah pregnant...xbgtau pun...huhu...

wildcutecat said...

ada yang kena sekeh kang ni.

viruspadu said...

mmg mcm tu adib hehehe

tahniah :)

lagi teruk dulu, saya tak boleh telan air liur tau. telan je muntah. cuba bayangkan tsk tsk tsk

takpe. tahan sikit. nanti ok la tu :)

wildcutecat said...

mekasih kak jemah.

yeke. lagi dasat tu tak boleh telan air liur. nasib baik saya tak sampai macam tu. huhuhu.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails