Tuesday, March 1, 2011

panggilan mesra

apa ye gelaran aku kat arissa? mama? mumy? ibu? umi? emak?
kebanyakan orang skang suka gelarkan diri mama. tapi aku rasa tak sesuai gelaran tu kat aku la.
aku lebih selesa gelarkan diri aku mak. dari arissa dalam perut lagi aku dah gelarkan diri aku emak.
masa pregnant aku selalu gak borak-borak dengan arissa sambil usap-usap perut. tapi aku hanya beborak kalau aku sensorang je la masa tu. huhuhu.



hari pertama arissa lahir, 1st time dukung dia, automatik juga aku gelarkan diri aku emak. ntahlah, rasa selesa macam tu. ada gak aku try gelar diri aku mama kat arissa, tapi macam tak sesuai dan janggal plak. biarlah
makngahnya saja yang guna gelaran mama untuk anak-anak dia dan anak-anak buah yang lain. nanti keliru pulak ada 2 mama. huhuhu.

aku pulak, kadang-kadang panggil arissa... arissa, kadang-kadang ayang mak, adik, baby mak. hahaha...macam-macam. seronok dah ada baby ni. seronok lagi bila jaga dan besarkan dia sendiri. seronok tengok bila arissa ceria, tegelak-gelak. kadang-kadang arissa siap keluar suara nak ajak beborak dengan dia. comel sangat ^_^. bila dah dia ajak beborak, memang tak jadilah aku nak buat keje lain. mengadap dan layan arissa je. macam manalah aku nak g keje nanti ni. tak bestnya terpaksa berpisah dengan arissa bila g keje. hmmm...rindulah aku nanti walau tak jumpa beberapa jam je. tak tengok dia 5 minit pun aku dah rindu, ni kan pulak berjam-jam. *_*. lagipun macam mana la aku tak rindu, berbulan-bulan bawak arissa dalam perut ke hulu hilir, tetiba skang nak kena tinggal-tinggalkan pulak. huhuhu

1 comment:

Capo Grande said...

panggil omak yo...huhu

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails