Tuesday, March 1, 2011

tilam bear arissa

semalam aku ada wat entri pasal aku beli tilam online untuk arissa kan. hari ni tilam tu dah sampai. nak tengok rupa tilam tu? sila scroll ke bawah:

pembungkus ni dah selamat dikoyak rabakkan.

taraaaa....tilam bentuk bear
bantal dan bantal peluk

harga tilam ni RM75. caj untuk pos RM10. so total aku bayar = RM85. comelkan tilam ni. ada kaler merah, coklat, hijau, biru dan pink. tapi aku pilih kaler purple sebab aku suka kaler purple.tu pasal blog pun purple ^_^. ada 3 pilihan kaler yang aku berkenan tapi aku kena pilih satu je. pink, merah atau purple. yang pink tu pun cantik gak. tapi pilihan lebih berat kepada purple.

tilam yang dah dibentang
tilam, bantal dan bantal peluk
untuk sape tilam ni sebenarnya???huhuhu

seronoknya dia baring atas tilam bear


akhirnya arissa terlena atas tilam baru....

1 comment:

mekchu said...

kelakar papa arisaa cover bawak balik tilam.. sebaik badan cukup besar nak sorokkan tilam tu..

oh arissa yg comel.. mmg lagik comel tido atas tilam bear2 kena gelek lori tu..

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails