Thursday, March 3, 2011

sesi beborak

suka betul arissa lepas mandikan dia tadi. tesenyum, tegelak je keje dia. lepas siap je, terus arissa ajak aku beborak. macam-macam betul yang dia cakap. tapi arissa sorang je la yang paham. bila aku tanya, mesti dia jawab sambil senyum dan keluar suara. comel betul. topik perbualan pagi ni, aku tanya dia bila nak belajar meniarap? sebab dia skang sibuk praktis nak duduk padahal meniarap tak tau lagi. berikut ialah aksi-aksi perbualan kami yang sempat disnap tadi:

arissa stat menegur aku


aku letak bantal kat blakang supaya arissa leh duduk. kemain suka dia dapat duduk


aku baringkan dia

muka dah masam sebab kena baringkan


tengah tak puas hati sebab aku baringkan dia atas tilam bear dia
terus aku tanya dia bila nak meniarap?

terus arissa jawab sambil senyum-senyum dan keluar suara

tengah usaha nak duduk. masa ni kepala dan badan dah terangkat sket

tak berjaya. pastu aku suh dia belajar meniarap dulu
gelak pulak dia...^_^
sambung praktis duduk balik. tengah duk meneran sambil angkat-angkat kepala
ni pun tengah angkat kepala sambil becakap
tengah meneran nak angkat badan dia supaya leh duduk

meneran sekuat hati. badan dah naik sket. kaki memang dah terangkat ^_-

mengamuk sebab tak berjaya duduk

muka dah give up
last-last melalak sebab tak berjaya duduk sendiri ^_^
bagi minum air sebab arissa dah letih

tertido keletihan. takpe la sayang, pasni cuba lagi ye...

2 comments:

viruspadu said...

cute giler

Unknown said...

Bahagia nya pn Dibah ni... cute nyer arissa...

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails