Monday, August 1, 2011

aku boleh tersenyum kini

ngeh ngeh ngeh. aku kan...aku kan....sejak mengandungkan arissa, berat badan memang bertambah-tambah. 3 kali ganda berat aku yang asal. lepas bersalin, turun seganda. lepas tu tak turun-turun dah. so maknanya ada 2 kali ganda yang tinggal. sejak akhir-akhir ni berat aku turun sikit demi sikit. berdebar-debar betul nak timbang. tapi bila tengok keputusannya...memang aku tersenyum. yes! yes! ni berat sebelum pose tau. walaupun tak banyak, at least turun. kalo tak asal timbang je samada berat aku tak berubah,  tak pun naik. benci ;-(.

yelah, sejak badan kembang ni asik kena perli-perli je kat opis. sentap hati aku tau. tapi cuba buat donno je padahal hati memang kecik sangat-sangat. kadang-kadang bergenang jugak air mata. aku tau badan aku dah kembang, tak payah nak perli-perli. kompem la aku ni baru lepas pregant. memang la badan kembang susah nak turun. tak tau agaknye dulu badan macam kareena kapoor. huhuhuu. so kareena kapoor...i'm coming to u....ahak ahak ahak. aku suke berangan.

aku suke ^_^. tq kepada encik capo dan 'tut tut tut'. ngeh ngeh ngeh. diharapkan gabungan 'tut tut tut' dan aku berpuasa, aku dapat turun kan 10 kg raya nanti.

apa itu 'tut tut tut'? aku dah turun 10 kg nanti aku bagitau. lalalalala...

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails