Wednesday, August 10, 2011

disebabkan semalam, hari ini serba merah

malam tadi pegi buat penghantaran untuk Arissa's Choice kat senawang. janji jumpa dengan customer kat giant senawang pukul 8.30 malam. so secara automatik aku, encik capo dan arissa berbuka di giant senawang. sementara tunggu 8.30 malam, kami pun beli barang dalam giant itu. dah 8.30 orang tu pun dah sampai terus bagi barang yang dah diorder.

destinasi seterusnya ke Manjaku dataran senawang. beli susu arissa dan barang-barang arissa. kompem la kalau dah masuk Manjaku memang barang arissa ajo. takde barang mak ayah dia dalam tu melainkan nak bayar memang pakai duit mak ayah dia. ^_-. lepas tu jenjalan kat tempat orang jual-jual kat khemah kat sebelah maybank tu. masa tu memang dah penat gile dah. mata memang mengantuk sangat-sangat. dah puas jenjalan tengok-tengok orang jual ape, kami pun balik.

rumah kami tingkat 3 dan takde lif. so, memang kena mendaki la kalau nak balik. barang pulak banyak, kena 2 trip turun naik. biasanya encik capo la yang kena turun naik. balik rumah semata-mata cebok arissa yang terberak dalam keta masa on the way balik. arissa pakai pampers. maksudnye teberak dalam pampers tapi dalam keta. huuhhu. lepas cebok arissa terus keluar balik sebab encik capo lupa nak buat sesuatu kat dataran senawang tu. baru balik dari dataran senawang, kena pegi semula. jauh tu dataran senawang dari rumah kiteorang.

lepas dah setel, terus balik. sampai rumah pukul 11 malam. arissa pun dah tido dan aku pun terus memengsankan diri. letih + mengantuk tak bole blah. disebabkan letih mengantuk tak bole blah tersebut....makanya...
aku langsung tak sedar alarm berbunyik masa sahur. aku hanya sedar sebab terdengar arissa menangis. tengok-tengok jam dah pukul 6.41 pagi. waaaaaaaaaaaaaa...............dh habis waktu imsak pun. bukan itu ajo...dah lambat nak pegi opis jugak. patutnya pukul 6.41 tu tengah pakai tudung. aku pun kelam kabut kejut encik capo bagitau dah pukul 6 lebih dan tak sedar time sahur.

aku boleh tahan tak sahur sebab memang aku jenis tak sahur. tapi encik capo mesti nak sahur. disebabkan dah pukul 6 lebih, maka...memang takkan ada la sahur buat encik capo. semoga mampu bertahan ye. so hari ni...merah la punch card kami. disebabkan itu aku pun memakai baju merah dan tudung merah hari ini. lalalalalala....*_*

1 comment:

Capo Grande said...

saya juga pakai boxer merah hari ini...awww...

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails