Thursday, August 18, 2011

nak senyum lagi

masih ingat enti aku tentang aku yang mula tersenyum? kalau tak ingat klik sini ye.

skang ni seminggu sekali aku akan timbang berat. setiap kali tu mesti berdebar-debar. risau kalau naik balik. alhamdulillah, turun sikit demi sikit. dalam tempoh 2 minggu lebih, aku dah berjaya turunkan 4 kg ^_^. aku target sebelum raya ni nak turunkan 10kg. maknanya ada 6kg lagi yang perlu diturunkan. berjayakah aku?

ape-ape pun turun 4 kg dalam tempoh 2 minggu lebih ni sangat la menakjubkan. kalo tak setiap kali timbang, samada makin naik berat tak pun tak berubah. skang baju yang tak boleh pakai dulu dah bole pakai. baju yang ketat pun dah longgar sket. yyyyeeeeaaaa...

tq sekali lagi kepada encik capo dan juga M dot dot dot. ngeh ngeh ngeh.

my twin (layan aje)
hmmm....berapa kilo lagi nak kena turunkan untuk sama macam kareena kapoor?

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails