Friday, August 26, 2011

bersalaman itu mesti namun kemaafan belum tentu lagi

hari ni hari last keje untuk kebanyakan orang kan. semua dah nak balik kampung menyambut hari raya. tapi aku isnin keje lagi. hihihi. so aku belum terasa mood raya lagi *_*. kat opis tadi pun dekat-dekat 4.30 petang dah meriah orang bersalam-salaman.

so, aku pun join la bersalamaman sekali. tapi kan....aku kan...aku segan tau dan tak reti kalau orang salam pastu peluk kiri kanan tu. hihihii. tapi aku buat jugak la sebab nampak mesra gitu kan.

tapi kannnnn............ada la yang aku hanya salam. salam je. tak de peluk kiri kanan tu.

sebabnya....kan....biar masa berlalu...segalanya masih segar dalam ingatan. aku belum bole lupa lagi. so cukup hanya di situ.


sekian entri salam-salam dari aku *_*

* nak update sket. berat dah turun 1 kg lagi. yeay....^_^ total berat turun = 7 kg ^_^

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails