Sunday, April 24, 2011

... dalam bubbles

ehem ehem. perasan tak aku dah tukar header baru dan background baru? 2 hari 2 malam aku mendesign. belajar buat bubbles guna photoshop. google google tutorial. cuba, tak berjaya. google tutorial lain pulak. cuba dan cuba dan cuba lagi akhirnya aku berjaya siapkan pukul 3 pagi hari sabtu lepas. dah berjaya buat bubbles, nak mendesign plak. try letak tu, letak ni. tak puas hati, buat balik. try plak letak macam tu macam ni, pun tak puas hati. last-last letak bubbles je banyak2.

aku ni tak reti nak mendesign. takde bakat. tapi bila ada idea, sehabis daya aku akan cuba buat macam yang aku nak. idea nak buat bubbles ni timbul  masa aku dalam pantang lagi. tapi baru terlaksana hari sabtu lepas. apa pun enjoy la ye header dan background blog aku yang berwajah baru nih.

4 comments:

Unknown said...

menarik....good job dib!

Capo Grande said...

ma...lapar....baby pun....huhu...

wildcutecat said...

tq cris. hehe

wildcutecat said...

encik capo: errr..lapa ke? meh makan bubbles meh. huhuhu

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails