Saturday, April 2, 2011

seharian bermeeting

ISP oh ISP. apa itu ISP? mengapa aku mengeluh begini? huhuhu. ISP tu ialah ICT Strategic Plan. disebabkan aku adalah pekerja gomen dan dalam bidang IT maka secara automatiknya aku terlibat dalam membuat ISP ni. ISP ni adalah untuk Negeri Sembilan yang harus disiapkan awal bulan 5 ni. sejak wujudnya ISP ni, maka setiap minggu mesti ada meeting dan kerja-kerja tambahan.


agak kelam kabut juga aku sebab aku ada banyak keje lain yang nak disiapkan. keje-keje tahun lepas yang tak setel lagi, keje-keje tertangguh masa aku cuti bersalin dulu. keje-keje baru lepas aku cuti bersalin. keje-keje berbangkit. dan skang bila ISP ni dah masuk, bertambah-tambah keje. tak terkejar dengan keje-keje yang sedia ada. huhuhu.

perbincangan ahli kumpulan aplikasi.
hari ni meeting agak spesel sebab diadakan di Klana Resort. meeting stat pukul 9 pagi sampai 5.45 petang. seharian meetingnya. huhuhu. selalunya meeting dibuat kat opis je. tapi mungkin sebab nak bagi semangat buat ISP ni maka meeting diadakan di hotel. memang seronok terutamanya bab makan. huhuhu. memang mewah. kalau hari2 meeting kat hotel lagi bersemangat nak buat keje. ahak ahak ahak.

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails