Tuesday, April 26, 2011

nafsu tudung

bukan nafsu tudung saji, bukan juga tudung periuk. tapi tudung kepala okay. kedai tudung d haja kat seremban plaza buat promosi lagi. tak silap aku sampai 4 mei kot. petang semalam lepas keje g  la singgah. macam biasa, kedai tu memang penuh memanjang. aku pun menyelit-nyelit antara ramai-ramai orang tu memilih tudung. cantik-cantik tudung kat situ, pelbagai fesyen dan yang paling penting murah la sebab ada diskaun.

disebabkan aku tak keluar duit lagi, maka duit aku ada tak banyak sangat. so aku dapat beli 2 tudung je. kalau aku ada duit lebih sket, mesti lebih sket aku beli tudung, hahahha. sebab rambang mata u olls. cantik-cantik dan murah. petang ni aku mau singgah lagi. pastikan bawak duit lebih. sebab mungkin plan nak beli 2 tudung lagi. tapi nanti bila dah pilih-pilih, TERbeli lak 5,6 tudung. wahahahaha. kalau tak cukup duit, encik capo akan ku suruh standby dekat pintu kedai macam semalam sebab tak cukup RM2. huhuhuu

2 comments:

Chekpid said...

selamat berkenalan...kawan mekchu yea...buat la en3 psl tudung yg dibeli..ada design baru ke?

wildcutecat said...

salam perkenalan juga. a'ah kawan mekchu. hehe..tak sempat nak amik gambar tudung yang beli semalam. nanti saya letak gambarnye.

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails