Friday, April 8, 2011

dari KL kembali ke Seremban

sambungan entri jalan-jalan malam di chow kit.

ahad 3 april 2011.

pukul 6 pagi terjaga sebab dengar arissa merengek2. ooopsss...sudah terlebih 1 jam untuk bagi dia susu. biasanya pukul 5 pagi aku bangun bagi arissa susu. sorry sayang. emak mu ini terlampau letih berjalan-jalan di chow kit sampai tak terjaga. bangun-bangun je terus sakit perut yang teramat-amat. rasa perut aku kosong macam tak makan apa-apa. puas aku tahan. aku gagahi jua diri ini bangun buat susu untuk arissa. sambil bagi arissa susu, muka aku berkerut-kerut menahan sakit. bila arissa dah habis minum susu, dia pun tido balik.


aku cuba sambung tido sebab mengantuk sangat. tapi kesakitan perut yang teramat-amat. lantas aku amik minyak cap kapak dan sapukan pada perut. namun takde kesan langsung. perut terus sakit...sakit dan sakit. sakit macam kena gastrik pun ada. rasa nak teguling-guling dalam bilik hotel. jam masa tu dah dekat pukul 7 pagi. en capo dah terjaga. aku cakap perut aku sakit sangat2. lapa...sebab rasa kosong je perut. en capo offer diri nak g kedai kat sekitar hotel cari makanan. aku kata takyah la. taknak menyusahkan. lagipun tak lame lagi pukul 8.30 pagi nak g breakfast kat cafe hotel dengan kaktih n family.

tengah menahan sakit perut tapi nak jugak berpossing
pukul 8.30 pagi kami turun ke lobi. kaktih dah menunggu. masa ni sakit perut aku tak hilang lagi. arissa pun aku tak dapat nak mandikan sebab nak berdiri pun aku tak berdaya. turun cafe pun langsung tak mekap. huhuhu. so, bila dah sampai cafe aku terus amik roti dan makan macam orang tak makan 2 hari. agaknya sebab malam tu jenjalan kat chow kit sampai abis apa aku makan malam tu dah diamik ganti tenaga yang hilang.

me and shira
lepas dah makan roti, nasi goreng dan roti canai baru perut aku ok. lepas breakfast terus balik hotel, mandikan arissa. baring-baring rehat-rehat sambil tunggu waktu untuk checkout. rasacam taknak balik je. huhuhu

mau checkout

lepas checkout, niat dihati nak ke mid valley. tapi tak jadi sebab encik capo sudah sesat. hahaha. jalan nak ke mid valley dari arah seremban tau la. tapi dari arah kl langsung tak tau. kaktih n family yang ikut dari blakang pun turut terkena tempias sesat. penyudahnya terus balik seremban.

me and my tome tome
cian arissa. kena paksa tengok kamera sebab tiap kali snap mesti muka dia pandang tempat lain.

singgah kat terminal one sebab aku nak beli sesuatu. ada projek baik punya. nanti aku update apa projek tersebut.


lepas dah kepenatan...kami pub balik rumah....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails