Tuesday, April 12, 2011

kek belated besday

cian kite. masa besday tak de sape belikan kek pun. puas a duk tunggu sampai 11.59 malam, tak de nampak batang hidung kek pun. takde pun adik beradik datang rumah anta kek. huhuhu. dalam hati teringin nak makan chocolate indulgence, tapi taknak beli pakai duit sendiri. tiap2 tahun asik beli kek untuk diri sendiri je. bosan a.

antara arissa, kek chocolate indulgence dan chocolate milkshake, sape aku pilih? muahaahhaa


so, disebabkan tekak dah tak tertahan keinginan nak makan kek chocolate indulgence secret recipe, maka keesokannya aku pun request kat encik capo. tak kisah la kalau aku kena bayar sendiri pun, janji aku dapat makan itu chocolate indulgence. sikit pun jadi la. dah macam mengidam plak. hahahaha.

aku pilih semua a. huhuhu
maka, hari sabtu malam hari tu kami pun menuju ke secret recipe dataran senawang. aku order sepotong kek chocolate indulgence dan chocolate milkshake. giler sedap kek chocolate indulgence nih sampai terkinyam kinyam ^_^.  lepas dapat makan itu kek idaman, wajah pun jadi berseri-seri dan senyum pun semanis kek chocolate indulgence. hehehe.

arissa yang tetido tunggu mak die abis melantak kek.
tq kepada encik capo yang belanja makan kek kat secret recipe

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails