Friday, April 8, 2011

happy besday to wife encik capo dan mak arissa

 8 April

hari ni 29 tahun yang lalu, aku telah selamat dilahirkan di dunia ni. terima kasih pada mak aku yang bersusah payah mengandungkan aku dan beranakkan aku. bila aku dah menempuhi sendiri pengalaman mengandung dan beranak ni, secara tak langsung aku lebih memahami situasi mak aku dulu.

my familia
hepi besday to me...umur dah meningkat. semoga rezeki bertambah-tambah hendaknya dan kebahagiaan sentiasa menyelubungi diri ini. bestnya besday aku tahun ni sebab aku dah kawin, dan juga ada sorang budak tome yang sentiasa aku sayangi dan rindu....arissa. mungkinkah besday tahun depan aku akan ada 2 budak tome? hahahaha.


encik capo grande dengan advancenya telah menghadiahkan aku set minyak wangi. aku cakap advance sebab hadiah ni dibeli masa kami pergi Sogo sabtu lepas. kalau harapkan aku memang jangan harap aku nak beli ini perfume. mahal nak mampos. RM3++.00. tak tahu la kalau bagi orang lain hage tu murah lak. terima kasih sayangku. xyah a beli hadiah mahal2. bagi je keta honda civic type r pun dah memadai bagi aku. ahak.


seperti tahun yang lepas, opis aku telah menghadiahkan kad ucapan besday yang penuh bermakna ni. terima kasih UPTM ^_^.

kad yang ditandatangani oleh staff UPTM

komen tak boleh blah...
paling tak sangka 'kumpulan Balas Raja Lawak' turut meninggalkan komen pada kad besday aku. sungguh terharu sekali dengan ucapan beliau. huhuuhu. kalau tak jelas aku taip semula ucapan tersebut:

"Semoga suamimu hensem selalu - BALAS RAJA LAWAK"

apa kena mengena besday aku dan ucapan di atas???

hanya orang terdekat yang tahu siapakah klon kumpulan BALAS di opis aku ni. hahahha.

sampai sini saja entri besday aku kali ni... terima kasih semua yang memberi ucapan besday melalui sms, face to face dan sebagainya.

nak bace entri besday tahun lepas? klik sini, sini dan sini.

5 comments:

mekchu said...

sekali lagi, happy birthday..

wildcutecat said...

mekasih mekchu...^_^

Unknown said...

Selamat hari lahir diba...semoga berbahgia disamping insan tersayang dan terutamanya baby arissa yg comel!!!

wildcutecat said...

mekasih naiey ^_^

xazryx said...

ckp kt diorang hepi besdey gak .eheh .

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails