Thursday, April 14, 2011

terkinyam yang tak sudah

13 April 2011

petang tadi lepas amik arissa, kami 1 family pegi ke tengah bandar seremban. mula2 pegi kedai buku sinaran sebab aku nak collect aku punya member kad yang aku buat sehari sebelum kawin tahun lepas. dah nak setahun, baru aku pegi amik kad membernya. nasib baik kedai tu ada simpan lagi. dengan adanya kad member tu boleh dapat diskaun sampai 20%. tak ke hebat tu? huhuhu. dah sampai kat kedai buku sinaran tu takkan nak amik kad je kan. maka, aku pun beli la beberapa barang dan dapat diskaun untuk setiap 1 barang. seronoknya tau bila ada diskaun ^_^.


lepas tu kami singgah kat secret recipe kat bandar seremban. baru je sabtu lepas makan kek kat secret recipe senawang, tak sampai seminggu aku dah terkinyam nak makan kek chocolate indulgence balik. nak beli kek sebijik takut tak abis plak sebab besar.  so, beli la sepotong je. lagi pun makan kek selalu boleh jadi cepat muak. so, kena la makan sekali sekala.


menu yang aku order kali ni:

chocolate indulgence
chocolate milkshake

haha. menu sama macam hari tu.

ni order encik capo lak:

brownies ice cream
plain water???
order plain water kat secret recipe? baik minum kat rumah je. huhuhu


arissa lak, apa yang die order?

???
arissa tengok je mak ayah dia makan. huhuhu. dah boleh makan nanti kite makan kat cni lagi ye. skang minum je susu dulu. ^_^


on d way balik rumah, tetiba tekak terasa nak makan beger. so, singgah kat sikamat carik beger ayam spesel. pastu makan sambil minum kopi o panas kat rumah.

ni nak tuduh arissa ke nak tuduh ayah arissa yang tumpahkan

No comments:

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails