Monday, April 25, 2011

tak suka bos

huhuhu. tajuk macam gempak je kan. bukan aku yang tak suka bos aku. tapi nabil maharaja lawak la. sejak tengok maharaja lawak minggu muzikal, aku nyanyi lagu grenade - bruno mars dah tak ikut lirik sebenar. asik nyanyi ikut lirik nabil ajo. hahaha. memang bestkan nabil masa ni. kreatif dan fresh sungguh idea dia. basuh pinggan, lipat baju, mengemas, aku nyanyi lagu tak suka bos nabil tu jek. dah nak hafal dah lirik tu sampai terlupa lirik sebenar. aku terai ye taip lirik nabil tu kat sini.




buat tu buat ni itu yang aku dengar 
tiap tiap hari sejak aku keje kat sini
waiter, casher, cleaner customer
semuanya aku semuanya aku

ambik anak kau balik dari sekolah
itu pun keje aku
lepas tu  anta pulak dia
mengaji dekat kampung baru

aku buat semua for u
aku keje semua for u
aku jadi bapu for you

nasiblah aku ini makan tido keje kat sini
kalau tidak dah lama ku bakar kedai ini...

roslan kadir kena buang sebab diorang 
curik pengcungkil gigi
bos jahat! bos jahat!
itulah panggilan yang patut ku bagi
dah la gaji aku sikit 
itu pun kau tak penah nak bagi
ikutkan aku orang macam kau ni
aku! aku! aku bagi kaki
dekat muka belah kiri
..........................

sampai sini je sebab nabil dah kena hempuk dengan botol kaca masa ni. ahak ahak
apo la kojo den nih? hihihi

* tak pasti la betul ke tak lirik ni. mungkin ada yang salah tapi enjoy jo lah yo.

2 comments:

Capo Grande said...

bapu ke bambu ma??

wildcutecat said...

hahaha... bukan bapu ke? bapu tu kan maksud lainnye ialah kuli

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers
Related Posts with Thumbnails